Kłopot z VMWare Playerem.
Jacek Maciejewski
2018-06-26 20:39:45 UTC
Używam w7 na VMWare Playerze, na hoście z Mintem 18.3. Ten w7 pierwotnie
był zainstalowany na wirtualnym dysku o wielkości 10 GB. Okazało się to
za mało i zwiększyłem jego wielkość korzystając z opcji "Expand disk" we
właściwościach tej maszyny wirtualnej. Obecnie dysk jest zdefiniowany
tak:
Current size 9,5 GB
Max. Size 22 GB
System free 19,5 GB
Oczekiwałem że w miarę gromadzenia danych na tym dysku będzie się on
automagicznie powiększał aż do osiągnięcia pojemności maksymalnej.
Tymczasem tak nie jest, w7 ocenia wielkość wirtualnego dysku na 10 GB i
kiedy się on zapełni, program jakiego używam melduje zapełnienie dysku i
wymięka. Ktoś mógłby poradzić jak przekonać w7 do zobaczenia całej
dostępnej przestrzeni dyskowej określonej na 22 GB?
--
Jacek
I hate haters.
xxxx
2018-06-26 21:45:57 UTC
Post by Jacek Maciejewski
[...]
To że powiększyłeś partycję nie oznacza że powiększył ci się filesystem.
Wejdź pod Windows w zarządzanie dyskami i sobie powiększ do maksymalnej
wielkości partycji i będziesz miał to czego oczekujesz.
Jacek Maciejewski
2018-06-27 06:47:58 UTC
Post by xxxx
To że powiększyłeś partycję nie oznacza że powiększył ci się filesystem.
Wejdź pod Windows w zarządzanie dyskami i sobie powiększ do maksymalnej
wielkości partycji i będziesz miał to czego oczekujesz.
A dzięki :) Wiedziałem że robię coś nie tak.
--
Jacek
I hate haters.