Aktywator
Jacek Maciejewski
2018-08-11 14:22:01 UTC
Cholera, nie umiem zrobić aktywatora na pulpicie dla pliku wykonywalnego
o treści:

#!/bin/bash
sleep 1 && gst123 /usr/share/sounds/freedesktop/stereo/complete.oga

Polecenie odpalone w terminalu działa. Jakiś kop we właściwym kierunku
by się przydał :)

PS. Użyłęm ogg123 i problem zniknął. I nie wiem czemu z gst123 nie
chciało działać :)
--
Jacek
I hate haters.
marrgol
2018-08-11 15:31:29 UTC
Post by Jacek Maciejewski
[...]
Może dlatego, że gst123 można kontrolować, już po uruchomieniu,
za pomocą klawiatury, czyli jest programem interaktywnym i potrzebuje
do tego terminala?
mrg
Jacek Maciejewski
2018-08-11 15:36:22 UTC
Post by marrgol
Może dlatego, że gst123 można kontrolować, już po uruchomieniu,
za pomocą klawiatury, czyli jest programem interaktywnym i potrzebuje
do tego terminala?
A może dlatego że ogg123 po odegraniu tego co się poleci sam się
domyślnie zamyka?
--
Jacek
I hate haters.
marrgol
2018-08-11 15:54:40 UTC
Post by Jacek Maciejewski
Post by marrgol
[...]
gst123 też się zamyka, chyba że, uruchomiony w tle, nie może
znaleźć terminala i szuka go/czeka na niego do us…nej śmierci (bug?).
--
mrg