VMWare :)
2late
2024-05-14 17:46:27 UTC
Dobre wiesci.

https://blogs.vmware.com/workstation/2024/05/vmware-workstation-pro-now-available-free-for-personal-use.html

https://badzi0r.wordpress.com/
_Master_
2024-05-14 18:45:15 UTC
Post by 2late
Dobre wiesci.
https://blogs.vmware.com/workstation/2024/05/vmware-workstation-pro-now-available-free-for-personal-use.html
Pozdrawiam
Nie chcę krakać ale mogą w wyniku podejrzenia sposobu korzystania
komercyjnego zablokować program i domagać się subskrypcji płatnej

Tak zrobił TeamViewer
Grzegorz Niemirowski
2024-05-14 20:19:59 UTC
Post by _Master_
Nie chcę krakać ale mogą w wyniku podejrzenia sposobu korzystania
komercyjnego zablokować program i domagać się subskrypcji płatnej
Tak zrobił TeamViewer
Niczym niepoparte straszenie. To, że TeamViewer coś zrobił, nic nie znaczy.
Jest wiele programów darmowych do użytku osobistego i nic się nie dzieje.
Ponadto TV jest specyficzny, bo używanie programu oznacza też używanie
infrastruktury TV i każde niepłatne połączenie jest realnym kosztem.
--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/
Marcin Debowski
2024-05-14 23:11:25 UTC
Post by Grzegorz Niemirowski
Post by _Master_
[...]
Kilka połączeń w roku, i zrobili mnie permanentnie uzytkownikiem
komercyjnym. Przeciez oni nie oferują tego bezpłatnie z dobrego serca.
To jest część startegii marketingowej, więc te koszta są wliczone.
Gorzej jak sama strategia i jej wykonanie są kiepskiej jakości.

Kiedyś mieli ceny dość zaporowe zresztą, a teraz nawet nie mam jak
sprawdzić bo mi się ich strona z cennikiem pod Chrome nie otwiera. Tak,
że równiez nie sądzę żeby tu musiały zachodzić jakieś podobieństwa z
VMware. Przynajmniej mam taką nadzieje, choć zalew bylejakości w IT jest
tak powszechny, że niczego nie można być pewnym.
Marcin
2late
2024-05-15 05:37:44 UTC
Post by _Master_
[...]
Mi lata temu zablokowali teamviewer to byla opcja zeby uzasadnic ze nie
uzywam do celow komercyjnych. Napisalem do niech i mi odblokowali - dziala
do dzis.
A mialem zainstalowany na wielu swoich komputerach, telefonach, raspberry
pi itd...

A na VmWare mam licencje wiec srednio mnie do teraz rusza, moze byloby
inaczej kiedy przyszloby zaplacic za upgrade. Wiadomosc jest jednak dobra,
dla nas wszystkich. :)

https://badzi0r.wordpress.com/
Kamil Jońca
2024-05-15 06:27:59 UTC
Post by 2late
A na VmWare mam licencje wiec srednio mnie do teraz rusza, moze byloby
A nie jest tak, ze teraz VmWare będzie tylko w subskrypcji?
KJ
When all else fails, try Kate Smith.
Grzegorz Niemirowski
2024-05-15 07:22:19 UTC
Post by Kamil Jońca
A nie jest tak, ze teraz VmWare będzie tylko w subskrypcji?
KJ
Tak, ale oczywiście dotychczasowe licencje nie wygasają.
Obecne zmiany w licencjonowaniu to pokłosie przejęcia VMware przez Broadcom.
--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/
_Master_
2024-05-15 07:42:02 UTC
Post by Kamil Jońca
[...]
Na razie nie wygaszają ;-)

A później pod przykrywką UJEDNOLICENIA ;-) Każdy musi zapłacić

Nie ze mną te numery BRUNER;-)
Klakier
2024-05-15 18:39:02 UTC
Post by Kamil Jońca
[...]
Przecież to działa na pierwszych lepszych serialach z googla, taką tam mają
autoryzację licencyjną.
Po prostu dali sobie spokój.
2late
2024-05-15 19:08:46 UTC
Post by Kamil Jońca
Post by 2late
A na VmWare mam licencje wiec srednio mnie do teraz rusza, moze byloby
A nie jest tak, ze teraz VmWare będzie tylko w subskrypcji?
Tak.
Ale ja na prawde uzywam tylko do celow niekomercyjnych. ;)

https://badzi0r.wordpress.com/
Tomaszek
2024-05-17 12:23:39 UTC
Post by 2late
Tak.
Ale ja na prawde uzywam tylko do celow niekomercyjnych. ;)
My też;)
t0maszek
Animka
2024-05-15 10:57:07 UTC
Post by _Master_
[...]
Mógłby ktoś napisać do czego to VmWare służy, bo ja tak sobie o tym
czytam, ale i tak nic nie wiem.
animka
SPS
2024-05-15 11:00:08 UTC
Post by Animka
Post by _Master_
[...]
Do tego samego co VirtualBox, Quemu, Hyper-V czyli do wirtualizacji maszyny.
Draco
Jarosław Sokołowski
2024-05-15 11:16:34 UTC
Post by SPS
Post by Animka
Post by _Master_
[...]
Teraz już na pewno będzie wiedziała.
Jarek
Animka
2024-05-15 22:23:10 UTC
Post by Jarosław Sokołowski
Post by SPS
Post by Animka
Post by _Master_
[...]
D:
Musiałaby zacząć testować tylko nie wiem po co.
animka
Jarosław Sokołowski
2024-05-15 22:30:18 UTC
Post by SPS
Post by Animka
Post by _Master_
[...]
Żeby zobaczyć, czy i jak bardzo wirtualność maszynie wzrasta i żeby
sprawdzić, czy w trakcie tego procesu nie daj Boże droselklapa nie
ryksztosuje. Wydawało mi się, że to oczywiste.
Jarek
_Master_
Dlaczego koooooorwa nie tniesz cytatów?
Animka
2024-05-19 20:13:19 UTC
Post by Animka
[...]
Fajnie dzięki. Jednak mnie zupełnie wirtualność i w ogóle wirtualne
aplikacje nie interesują.
Animka
animka
_Master_
2024-05-20 07:56:27 UTC
Animko!!!

Dlaczego nie tniesz CYTATÓW?
_Master_
2024-05-18 13:42:10 UTC
_Master_
2024-05-18 13:41:16 UTC
Animka
2024-05-15 22:20:07 UTC
Post by SPS
Post by Animka
Post by _Master_
[...]
Dzięki. Nigdy tego nie praktykowalam ani nie testowałam to i tak nic nie
wiem :-(
animka
_Master_
2024-05-18 13:43:19 UTC
Dlaczego TROOOOLLLLUUU koooooorwo nie tniesz cytatów?
Kamil Jońca
2024-05-18 15:36:48 UTC
Post by _Master_
Post by Animka
Dzięki. Nigdy tego nie praktykowalam ani nie testowałam to i tak nic
nie wiem
Dlaczego TROOOOLLLLUUU koooooorwo nie tniesz cytatów?
Ładnie się pan nam przedstawił przed milionami słuchaczy.

KJ
PS. widzę że trzeba tak sam ciąć jak na p.b.b.
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
"I'm a mean green mother from outer space"
-- Audrey II, The Little Shop of Horrors
_Master_
2024-05-18 20:49:09 UTC
W jakim języku to napisałeś?
cana
2024-05-18 15:57:26 UTC
W dniu 16.05.2024 o 00:20, Animka pisze:> Dzięki. Nigdy tego nie praktykowalam ani nie testowałam to i tak nic nie > wiemDlaczego TROOOOLLLLUUU koooooorwo nie tniesz cytatów?
Ty się ciesz iż ktoś jeszcze pisze na grupę miast niekulturalne
wyzywać...
Gorszy dzień, albo to pierwsze i za dużo c2h5oh? :⁠-⁠)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
_Master_
2024-05-18 20:50:35 UTC
Post by cana
Gorszy dzień, albo to pierwsze i za dużo c2h5oh? :⁠-⁠)
Na innej grupie jakiś "prawnik" usiłował przywoływać innych do porządku
cytując NETYKIETĘ ;-)

Tak mi weszło w krew ;-)
Animka
2024-05-19 23:54:45 UTC
Post by cana
[...]
Przecież to jest wariat. Urzęduje w wariatkowie.
animka
_Master_
2024-05-20 07:58:23 UTC
Animko! Dlaczego nie tniesz cytatów?

Przez 20 lat nawet tego się nie nauczyłaś? ;)
artiun
2024-05-20 12:04:06 UTC
Post by _Master_
Animko! Dlaczego nie tniesz cytatów?
Przez 20 lat nawet tego się nie nauczyłaś? ;)
A Ty od 20 lat masz to same, modemowe łącze. Za długo, za duże się
ściąga? Jeśli na ten przykład otwieram na nowo
pl.comp.os.ms-windows.winnt i jest do określenia ile ostatnich postów
pobrać. To co jeśli nie będę znał tego od czego się dany wątek zaczął?
Eksperymentalnie pobierać kolejne, większe paczki?

Uzasadnij po swojemu, wg własnego mniemania, dlaczego istnieje potrzeba
cięcia cytatów?
Kamil Jońca
2024-05-20 12:10:13 UTC
artiun <***@wp.pl> writes:

[..]
Post by artiun
Uzasadnij po swojemu, wg własnego mniemania, dlaczego istnieje
potrzeba cięcia cytatów?
Żeby nie tracić czasu na czytanie zbędnych rzeczy. To nie korpo.
KJ
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Kennedy's Market Theorem:
you've got to go broke.
Animka
2024-05-20 15:48:08 UTC
Post by Kamil Jońca
[..]
Post by artiun
Uzasadnij po swojemu, wg własnego mniemania, dlaczego istnieje
potrzeba cięcia cytatów?
Żeby nie tracić czasu na czytanie zbędnych rzeczy. To nie korpo.
Najpierw musisz przeczytać, żeby wiedzieć co wyciąć.
animka
cana
2024-05-20 17:49:11 UTC
Najpierw musisz przeczytać, żeby wiedzieć co wyciąć.-- animka
To czemu sama tego nie robisz?
NMSP ...
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
_Master_
2024-05-21 08:44:33 UTC
Post by Animka
Najpierw musisz przeczytać, żeby wiedzieć co wyciąć.
PO co mam czytać to co Animka ZACYTOWAŁA skoro już to przeczytałem
wcześniej?

Po Co Animka CYTUJE 50 linijek kiedy odpowiada jednym zdaniem ogólnie
albo tylko na ostatnie zacytowane zdanie?
jn
2024-05-26 19:27:30 UTC
Post by _Master_
Post by Animka
[...]
Serwer ICM pozwala skasować swoja wiadomość. Jest ona widoczna na innych
serwerach.

_Master_
2024-05-20 12:12:25 UTC
Post by artiun
Eksperymentalnie pobierać kolejne, większe paczki?
Mam rozwiązanie twoich wyimaginowanych problemów

W darmowym programie TB jest pod tytułem wątki pozycja "Odniesienia"

Tam sobie klikasz

A co do łącza. To Ty masz problem z ogarnięciem ilości wiadomości.
Ja sobie ustawiłem że po 30 dniach ich nie widzę

Komputery i programy pocztowe spokojnie to ogarniają. Dlaczego Ty nie
potrafisz?

A tak już ogólnie:
Jak nie wiesz co odpowiedzieć to najpierw poszukaj problemu u siebie ;-)
Grzegorz Niemirowski
2024-05-20 12:18:28 UTC
[...]
To jest jakieś głupie czytanie grupy. Ściągasz normalnie cały wątek i już.
20 lat masz to samo modemowe łącze i szkodza Ci kilku bajtów?
Uzasadnij po swojemu, wg własnego mniemania, dlaczego istnieje potrzeba
cięcia cytatów?
Żeby właściwa treść posta nie stawnowiła jego 5% i żeby nie trzeba było jej
szukać w morzu zbędnego tekstu.
Cytat ma dawać kontekst a nie być backupem wątku dla ludzi, którzy nie
umieją obsługiwać newsów.
--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/
_Master_
2024-05-20 14:41:50 UTC
Wężykiem
_Master_
2024-05-15 11:03:42 UTC
Post by Animka
Mógłby ktoś napisać do czego to VmWare służy, bo ja tak sobie o tym
czytam, ale i tak nic nie wiem.
Animko! Jeśli nie potrafisz w ciągu 10s. dowiedzieć się do czego to jest
to sobie odpuść . To dla Ciebie za trudne.
Marcin Debowski
2024-05-16 02:03:42 UTC
Post by _Master_
[...]
Nie kojarzę takiej opcji w tamtym kliencie, którego używałem. Nie muszę
tego uzywać i już nie uzywam bez łaski cieciów, którzy coś deklarują a
potem arbitralnie odcinają dostęp. Wole na kims takim nie polegac
nawet w małoistotnych sprawach.
Marcin
_Master_
2024-05-18 13:43:37 UTC
Dlaczego koooooorwa nie tniesz cytatów?
_Master_
2024-05-15 07:39:07 UTC
Post by Marcin Debowski
że niczego nie można być pewnym.
Chciałbym się mylić. Marketing bez powodu tego nie zrobił.
Nie trzeba korzystać z infrastruktury. Wystarczy potwierdzać on line
licencję. ;-)

Ale dość o pierdołach.

Co takiego brakowało Playerowi że warto od niego odchodzić?

Oczywiście mówię o zwykłym cywilnym zastosowaniu kiedy Kowalski sobie
testuję inne systemy operacyjne

ALBO... jego stary dobry skaner ma sterowniki tylko do XP?
NNTP Surfer
2024-05-14 20:24:46 UTC
Qemu lepszy.
1634Racine
2024-05-15 11:38:26 UTC
ale przede wszystkim - jesli juz - to co uzywacie? virtualbox?
2late
2024-05-15 19:13:38 UTC
Post by 1634Racine
Post by 2late
[...]
Probowalem Hyper-V, poki sie nie dowiedzialem ze moznabylo jedna licencje
VmWare uzywac na wielu prywatnych komputerach. Ale byly problemy z
dzwiekiem, pod guestami - Windows i Ubuntu, wiec odpuscilem. Virtualbox tez
odpadl, juz nie pamietam dlaczego.

https://badzi0r.wordpress.com/
_Master_
2024-05-16 12:14:51 UTC
Virtualbox tez odpadl, juz nie pamietam dlaczego.
To jakiś konkret ;-)

To ja na piszę że u mnie Vbox ODPADŁ bo nie dało się uruchomic W10 parę
lat temu oczywiście

VMWare player 17 działa u mnie od kilku lat.

Podacie jakiś powód? Będzie lepsza wydajność? O ile procent?
Klakier
2024-05-16 15:03:49 UTC
Post by _Master_
[...]
Działa dość dobrze, po zastosowaniu patcha na listę systemów do wyboru wraca
nawet MacOS. Kiedyś był przez chwilę do wyboru oficjalnie out-of-the-box, ale
Apple ich pozwało albo zamierzało pozwać.
k3o
Podobno Proxmox robi robote.
Adam
2024-05-17 23:20:37 UTC
Post by k3o
Post by 2late
Post by 1634Racine
Post by 2late
[...]
Proxmox działa na blasze (bare metal, hypervisor typ 1), podobnie np.
vmware esxi, natomiast vmware player, virtualbox, virtual pc itd. działają
w środowiskach windows lub linux.
--
Pozdrawiam.

Adam