Zniknęła sieć Wi-Fi po zmianie atrybutów dostępu
colnet
2024-02-08 06:07:18 UTC
Linux Mint 64 bit ver.21.1
Kilka tygodni temu system wyrzucił mi info że nie mam należytych praw do czegoś tam, nie było to specyzowane. Mam na sąsiedniej partycji drugi Linux Mint - starszy i mniej oprogramowany, postanowiłm się zalogować i zmienić atrybuty całej partycji tego pierwszego Mint'a na dostęp dla grupy o moim imieniu, ale coś mi się pomyliło i ustawiłem na "nobody" - po restarcie zniknęła sieć: Ethernet i Wi-Fi, Bluetooth się uchował. Postanowiłem więc przywrócić dostęp jak było - na "root" - niestety nie przywróciło to sieci. Czy da się jeszcze coś z tym zrobić tak żeby chociaż sieć Wi-Fi wróciła ?
Dominik 'Rathann' Mierzejewski
2024-02-20 08:49:32 UTC
Date: Thu, 08 Feb 2024 07:07:18
From: colnet
Post by colnet
[...]
Na dystrybucji RPM-owej odpaliłbym z live USB (albo z drugiego Linuksa,
jak u Ciebie), chroot na / pierwszego Linuksa i rpm --restore -a. Nie
wiem, czy manager pakietów Minta ma coś podobnego.

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora https://fedoraproject.org
Deep in the human unconscious is a pervasive need for a logical universe that