Pliki zastrzeżone w Mincie
Jacek
2023-07-13 10:24:59 UTC
W pewnym lapku system się zbiesił a ponieważ był stary, postanowiłem
zainstalować nową wersję. Wyjąłem dysk z lapka, podłączyłem do swojego
kompa i próbuję przegrać niektóre pliki konfiguracyjne aplikacji.
Niestety, co bym nie robił, nie da się z powodu braku uprawnień. Da się to
jakoś obejść?
Jacek
marrgol
2023-07-13 10:38:42 UTC
Post by Jacek
[...]
Jakieś szczegóły? Nie ma w linuksie rzeczy, której root nie może
zrobić…
mrg
Jacek
2023-07-13 11:22:40 UTC
Post by marrgol
Post by Jacek
[...]
Już nieaktualne, dało się zrobić na innym kompie. Dziwne, nie? :)
Jacek
Kamil Jońca
2023-07-13 11:36:16 UTC
Post by Jacek
Post by marrgol
Post by Jacek
[...]
Nie.
Może można by powiedzieć coś więcej, ale nie dałeś.
KJ