Rush, mordo ty moja, żyjesz jeszcze?
Klakier
2024-05-18 16:53:01 UTC
Wiesz, czym różni się Pan Popper od Pana Popka?
Pan Popper ruchał Pingwiny, a Pan Popek rucha psa jak sra.
Arnold Ziffel
2024-05-18 23:46:21 UTC
Post by Klakier
Wiesz, czym różni się Pan Popper od Pana Popka?
Pan Popper ruchał Pingwiny, a Pan Popek rucha psa jak sra.
Lata całe RuSHa nie widziałem, choć często przejeżdżam obok jego domu.
--
W przydrożnym rowie siedzi jeż i je śniadanie. Przykicał zajączek.
- Co jesz?
- Co zając?
Klakier
2024-05-20 08:07:19 UTC
Post by Arnold Ziffel
Post by Klakier
Wiesz, czym różni się Pan Popper od Pana Popka?
Pan Popper ruchał Pingwiny, a Pan Popek rucha psa jak sra.
Lata całe RuSHa nie widziałem, choć często przejeżdżam obok jego domu.
Wiem, zniknął zaraz po tym jak wyszedł z mojego łóżka.