Moduły kernela i sprzęt.
Kazik Kaz
2024-01-31 18:35:08 UTC
Dzień dobry,

Jak odszukać (w miarę szybko), który moduł kernela w działającym
systemie obsługuje który sprzęt?
Albo odwrotnie - dany sprzęt (np. karta sieci, kontroler HD) przez który
moduł kernela jest obsługiwany?

Np. megaraid_sas -> kontoler PERC6. itd.

Pozdrawiam,
Kazik
Marcin Bukowiecki

Pzdr
Kazik Kaz
2024-01-31 19:08:02 UTC
Post by Marcin Bukowiecki
Post by Kazik Kaz
[...]
Dziękuję bardzo - o to chodziło. Próbowałem z dmidecode i nie wpadłem na
lspci.

Najlepszego,
Kazik