Linux-o fobia Google
Andrzej A. Filip
2023-09-22 16:18:42 UTC
Co się zaloguję do Google z laptopa z Linuxem przez GSM to te
[linux-o foby] wysyłają mi emailem alarm bezpieczeństwa.
Co może miałoby jakiś sens gdyby nie to że od lat nie loguje się na to
konto inaczej.

"Inteligientny" jak Google :-)

Najbardziej litościwie dyplomatyczny opis to (wkurwiający)
brak dbałości o detale.
Andrzej A. Filip
Kamil Jońca
2023-09-22 16:26:18 UTC
Post by Andrzej A. Filip
[...]
A nie czyścisz ciasteczek?
KJ
Andrzej A. Filip
2023-09-24 11:14:57 UTC
Post by Kamil Jońca
Post by Andrzej A. Filip
[...]
Czyli to nie są "Security Warnings" tylko nachalne nękanie o włączenie
ciasteczek pod płaszczykiem?

Google osiągnęło już w moim przypadku 200% sukcesu w traktowaniu ich
security warnings jako kiepskiego żartu.
--
Andrzej A. Filip