Linix Mint i wsparcie dla i386
Kazik Kaz
2024-03-19 09:18:35 UTC
Dzień dobry,

Mam problem - chciałbym w Linux Mint 21.3 (x86_64) mieć wsparcie dla
programów i386.

W wersji LM20.3 dawno temu udało mi się to zrobić, a dla 21.3 nie idzie.

Zacząłem od:
apt-get install -y multiarch-support
i dostaję:
E: Unable to locate package multiarch-support

Chciałbym poprosić o "wskazówki" jak to zrobić?

Pozdrawiam,
Kazik
jn
2024-03-19 17:24:28 UTC
Przeszukałem grupę alt.coś.coś.mint i znalazłem to:

https://news.novabbs.org/computers/article-flat.php?id=7934&group=alt.os.linux.mint#7934
Kazik Kaz
2024-03-20 11:54:15 UTC
Post by jn
https://news.novabbs.org/computers/article-flat.php?id=7934&group=alt.os.linux.mint#7934
Dziękuję,
Kazik
jn
2024-03-20 15:44:02 UTC
Post by Kazik Kaz
Post by jn
https://news.novabbs.org/computers/article-flat.php?id=7934&group=alt.os.linux.mint#7934
Dziękuję,
Kazik
Nie ma za co, napisz lepiej czy działa. :)

==============

Aby uzyskać w Thunderbird efekt takiego wyszukiwania musiałem
"synchronizować" 50 wiadomości z grupy alt.os.linux.mint
Kazik Kaz
2024-03-25 12:10:10 UTC
Post by jn
Post by Kazik Kaz
Post by jn
https://news.novabbs.org/computers/article-flat.php?id=7934&group=alt.os.linux.mint#7934
Dziękuję,
Kazik
Nie ma za co, napisz lepiej czy działa. :)
Działa pięknie, śmiga aż miło. Odpalam nawet starą aplikację giełdową
16-bitową. Miałem to, co podałeś pod tym linkiem ale brakował jednego
drivera - dokładnie mówiąc pakietu libc6-i386.

Uruchamiam to na Linux Mint 21.3

Najlepszego,
Kazik