pstree: co to za terminale?
Krystek
2023-07-18 18:32:16 UTC
Odpalam polecenie pstree w bashu, otrzymuję na końcu "drzewka" procesów
coś takiego:

└─xfce4-terminal─┬─bash───pstree
└─2*[{xfce4-terminal}]

bash-pstree rozumiem

Ale skąd dodatkowe 2*[{xfce4-terminal}]? co to za terminale i dlaczego
są "podpięte" pod ten sam terminal, z którego odchodzi bash?

Krystek
marrgol
2023-07-18 20:19:10 UTC
Post by Krystek
[...]
Dla porównania odpal 'pstree -t'. I RTFM.
mrg
Krystek
2023-07-19 06:32:26 UTC
Post by Krystek
[...]
Dziękuję, pomogło. Jeszcze lepiej z -T. Niestety, nie rozumiem wielu
rzeczy, które czytam. Nie skojarzyłem procesu z wątkiem. Ale już wiem,
dziękuję.

Krystek