linux'owy rar - jak dodać dane naprawcze ?
universi
2024-05-06 14:14:35 UTC
Linux Mint 21.3 64 bit Mate. Zainstalowałem rar'a. W informacji o tej
instalacji było że można dodawać dane naprawcze, ale jakoś tego nie
widzę. W sieci wyczytałem że jest jakaś nakładka graficzna na rar'a o
nazwie Gnochive, ale ani w repo nie ma ani google nie mogą znaleźć.
Głównie chodzi o dane naprawcze i regulacje ich ilości tak jak to jest
w WinRar. Pomożcie coś w temacie.
marrgol
2024-05-06 17:09:55 UTC
Post by universi
Linux Mint 21.3 64 bit Mate. Zainstalowałem rar'a. W informacji o tej
instalacji było że można dodawać dane naprawcze, ale jakoś tego nie widzę.
[…] Pomożcie coś w temacie.
Czytaj /usr/share/doc/rar/rar.txt -- interesują cię opcje 'rr' i 'rv'.