Bluetooth - czy da sie pobrac model sluchawek?
Pawel
2022-12-15 21:53:21 UTC

Musze dokupic gumki do sluchawek i mam problem, bo nie wiem jaki to
model. Mam pewne podejrzenia bazujac na wygladzie, ale pewnosci nie mam
i myslalem, ze moze da sie wyciagnac (jakies logi?) model sluchawek
podczas laczenia/parowania sie z sluchawkami. Niestety, ale to co
wyswietla KDE i Android jako nazwa, niewiele mowi. Sluchawki sa od
Huawei na takim krotki kabelki.
Kazik Kaz
2023-01-11 23:06:59 UTC
Post by Pawel
Witam
Musze dokupic gumki do sluchawek
Co do gumek - nie wiem czy do słuchawek to się przyda - ale zawsze
kieruję się w rozmiar XXL. Jak u mnie, zawsze pasuje i działa :)
Post by Pawel
model. Mam pewne podejrzenia bazujac na wygladzie
Trzeba po prostu wziąć to w ręce... albo delikatnie w usta, poczujesz
wtedy różnicę.
Post by Pawel
podczas laczenia/parowania sie
Podczas parowania to oczywiście wyjdzie :) Wtedy, możesz wybrać/zamówić
inny model, z którym się parowałeś.
Post by Pawel
Niestety, ale to co na takim krotki kabelki.
No, ten krótki kabelek do podłączania podczas parowania, to rzeczywiście
udręka... Chyba nikt na tej grupie nie pomoże...

Pozdrawiam,
Kaz
Wiesiaczek
2023-01-12 05:23:25 UTC
Post by Kazik Kaz
Post by Pawel
Witam
Musze dokupic gumki do sluchawek
Co do gumek - nie wiem czy do słuchawek to się przyda - ale zawsze
kieruję się w rozmiar XXL. Jak u mnie, zawsze pasuje i działa :)
Niektórym podobno się zsuwają.
Post by Kazik Kaz
Post by Pawel
model. Mam pewne podejrzenia bazujac na wygladzie
Trzeba po prostu wziąć to w ręce... albo delikatnie w usta, poczujesz
wtedy różnicę.
Tak, najlepiej w usta.
Post by Kazik Kaz
Post by Pawel
podczas laczenia/parowania sie
Podczas parowania to oczywiście wyjdzie :) Wtedy, możesz wybrać/zamówić
inny model, z którym się parowałeś.
Parowanie jest tu najważniejsze, bez tego ani rusz.
Post by Kazik Kaz
Post by Pawel
Niestety, ale to co na takim krotki kabelki.
No, ten krótki kabelek do podłączania podczas parowania, to rzeczywiście
udręka... Chyba nikt na tej grupie nie pomoże...
Podobno są sposoby na jego wydłużenie, ale osobiście nie próbowałem.
--
Wiesiaczek - dziś z DC
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Ach, zapomniałem: Salwa Ukrainie!
Roman Tyczka
2023-01-12 19:33:04 UTC
Post by Wiesiaczek
Niektórym podobno się zsuwają.
[...]
Post by Wiesiaczek
Tak, najlepiej w usta.
[...]
Post by Wiesiaczek
Podobno są sposoby na jego wydłużenie, ale osobiście nie próbowałem.
Chyba grupy mi się pomyliły :-P
--
pzdr
Roman